| Despre noi | Informații coș produse | Livrare și transport | Politica de Retur | Garanția Produselor | Modalități de Plată | Întrebări Frecvente |
POLITICA DE RETUR mcf-pieseauto.ro
Conform OUG nr. 34/2014 art. 9/1, cumpărătorul poate renunța la produsele achiziționate, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea lor, începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice. Cumpărătorul poate renunța la produsele achiziționate de pe mcf-pieseauto.ro în termen de 30 zile de la data înscrisă pe factura de achiziție. Aveți posibilitatea ca în acest termen să returnați produsul prin completarea formularul de retur pus la dispoziție în secțiunea Formular retur sau ne puteți comunica intenția Dumneavoastră (declarație neechivocă) de retur în orice alt mod (în scris - plic la poștă, prin e-mail, prin telefon, folosind aplicația WhatsApp etc.).
Vă rugăm să nu trimiteți produsele retur la adresa sediului social. Pentru retur, așteptați să primiți confirmarea telefonică de la un consultant. Comanda de retur către curier va fi lansată de către noi, dumneavoastră aveți obligația să pregătiți coletul pentru a fi returnat în siguranță. Este important ca produsul să fie ambalat corespunzător (se poate folosi același ambalaj în care a fost livrat) pentru a nu se deteriora in timpul transportului.
Produsele comandate prin comenzi speciale, externe, personalizate, pentru care s-a solicitat avans și care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna. Suma returnată nu include costurile inițiale de transport.
Produsele trebuie returnate în ambalajul original, fără urme de montaj, sudură sau vopsire, cu toate accesoriile și componentele originale, cu etichetele și inscripționările specifice, altfel returnarea va fi refuzată. Alte produsele exceptate de la retur:
- - Produsele lichide - lubrifianți, lichide de frână, uleiuri de orice fel, produse de întreținere și produsele ambalate în container tip aerosol (spray);
- - Produsele de origine comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție în pagina de finalizare a comenzii datele de identificare ale autovehiculului (marcă, model, motorizare, an fabricație) și seria de șasiu sau acestea au fost comunicate eronat sau incomplet;
- - Componente electronice ce nu pot fi verificate.
Costul transportului de retur va fi suportat de către client și are o valoare egală cu costul transportului la livrarea produselor.
Pentru a returna un produs vă rugăm să completați Formularul de Retur din subsolul paginii.
În cazul în care returnarea produselor este cauzată de Vânzător, acesta nu va percepe taxe, în speță poate fi vorba doar de cazuri reale de garanție și livrări greșite.
Piesele a căror valoare pe bucată este mai mică de 10 Lei nu fac obiectul returnării.
Nu se admit la retur piesele auto care au fost deja montate sau piesele auto care au fost comandate cu codul original sau de fabricant al piesei.
Rambursarea banilor: după ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face într-un cont bancar menționat de client, în termen de 7 zile calendaristice. Pentru efectuarea transferului bancar trebuie să specificați numărul contului IBAN, numele titularului și CNP-ul. Contul IBAN trebuie să aparțină persoanei pe numele căreia s-a eliberat factura.
Plățile și încasările trebuie să respecte Legea 70/2015.