| Despre noi | Informații coș produse | Livrare și transport | Politica de Retur | Garanția Produselor | Metode de Plată | Întrebări Frecvente |

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

1. Pot ridica singur produsele comandate în magazin?

NU, produsele comandate online în magazinul mcf-pieseauto.ro se livrează doar prin curier în 24/48 ore din momentul confirmării primite pe e-mail sau telefonic de la un operator mcf-pieseauto.ro.

2. Cum pot obține cel mai mic preț pentru piesele de care am nevoie?

Dacă doriți să obțineți un preț corect si accesibil al pieselor auto, atunci puteți solicita instant un preț in Catalog Piese Auto din Meniu.

Dacă produsele sunt pe stoc, atunci prețurile solicitate vor fi transmise telefonic în cel mai scurt timp posibil, iar produsele vor putea fi comandate.

3. Ce fac dacă produsul primit este deteriorat?

Înainte de a achita produsele comandate reprezentantului firmei de curierat, verificați cu atenție integritatea și componența coletului.

Agentul livrator este autorizat de către mcf-pieseauto.ro să vă permită deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare și plata livrării (LIVRARE CU DESCHIDERE ȘI VERIFICARE COLET), pentru a verifica integritatea produselor comandate, fără a le proba, monta sau testa. Dacă se constată ca produsele nu sunt conforme, vă recomandăm să refuzați livrarea (să nu achitați contravaloarea și nici să nu semnați pentru recepția livrării). Dacă din diferite motive acceptați livrarea, atunci trebuie întocmit un Proces-Verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat și să ne aduceți la cunoștință în termen de 24 de ore situația consemnată în respectivul proces-verbal, folosind Formularul de Contact și/sau Încărcare Fișier din site. Lipsa acestui proces-verbal va face dificilă sau imposibilă rezolvarea pozitivă a altor plângeri referitoare la primirea produselor sparte, zgâriate, deteriorate etc.

Dacă produsul primit este deteriorat, vă rugăm sa ne aduceți la cunoștință telefonic (0770.623.623 / 0771.623.623) sau prin formularul de contact în maxim 24 de ore.

4. Cum procedez dacă îmi lipsesc produse din colet?

Trebuie procedat ca la întrebarea nr. 3 de mai sus și vă rugăm să ne contactați în maxim 24 de ore prin Formularul de Contact sau la numărul de telefon afișat pe site! Orice alte sesizări ulterioare vor îngreuna rezolvarea acestei situații.

5. Cum trimit o CERERE DE OFERTĂ mai complexă?

Pentru a trimite o CERERE DE OFERTĂ mai complexă trebuie sa fiți conectat la contul dumneavoastră. Accesați apoi SOLICITĂ OFERTĂ din meniu, completați formularul (toate câmpurile sunt obligatorii, cu excepția codului motor, pe care vă rugam să-l completați dacă îl cunoașteți) și apoi apăsați TRIMITE. Rețineți ca se poate obține ofertă de preț pentru un maxim de 10 repede.