Comandă piese auto identificate cu seria VIN: Formular | WhatsApp | 0770 623 623

| Despre noi | Informații coș produse | Livrare și transport | Politica de Retur | Garanția Produselor | Modalități de Plată | Întrebări Frecvente |

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

1. Pot ridica singur produsele comandate în magazin?

NU, produsele comandate online în magazinul mcf-pieseauto.ro se livrează doar prin curier în 24/48 ore din momentul confirmării primite pe e-mail sau telefonic de la un operator mcf-pieseauto.ro.

2. Cum pot obține cel mai mic preț pentru piesele de care am nevoie?

Dacă doriți să obțineți un preț corect și accesibil al pieselor auto, atunci puteți solicita instant un preț in COMPATIBILITATE din Meniu.

Dacă produsele sunt pe stoc, atunci prețurile solicitate vor fi transmise telefonic sau pe email în cel mai scurt timp posibil, iar produsele vor putea fi comandate.

3. Ce fac dacă produsul primit este deteriorat?

Înainte de a achita produsele comandate reprezentantului firmei de curierat, verificați cu atenție integritatea și componența coletului.

Agentul livrator este autorizat de către mcf-pieseauto.ro să vă permită deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare și plata livrării (LIVRARE CU DESCHIDERE ȘI VERIFICARE COLET), pentru a verifica integritatea produselor comandate, fără a le proba, monta sau testa. Dacă se constată ca produsele nu sunt conforme, vă recomandăm să refuzați livrarea (să nu achitați contravaloarea și nici să nu semnați pentru recepția livrării). Dacă din diferite motive acceptați livrarea, atunci trebuie întocmit un Proces-Verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat și să ne aduceți la cunoștință în termen de 24 de ore situația consemnată în respectivul proces-verbal, folosind Formularul de Contact și/sau Încărcare Fișier din site. Lipsa acestui proces-verbal va face dificilă sau imposibilă rezolvarea pozitivă a altor plângeri referitoare la primirea produselor sparte, zgâriate, deteriorate etc.

Dacă produsul primit este deteriorat, vă rugăm sa ne aduceți la cunoștință telefonic (0770.623.623 / 0771.623.623) sau prin formularul de contact în maxim 24 de ore.

4. Cum procedez dacă îmi lipsesc produse din colet?

Trebuie procedat ca la întrebarea nr. 3 de mai sus și vă rugăm să ne contactați în maxim 24 de ore prin Formularul de Contact sau la numărul de telefon afișat pe site! Orice alte sesizări ulterioare vor îngreuna rezolvarea acestei situații.

5. Cum trimit o CERERE DE OFERTĂ?

Pentru a trimite o CERERE DE OFERTĂ accesați OFERTĂ din meniu, completați formularul (toate câmpurile sunt obligatorii, cu excepția codului motor, pe care vă rugam să-l completați dacă îl cunoașteți) și apoi apăsați TRIMITE. Se poate obține ofertă de preț și accesând Solicită Preț de pe prima pagina a magazinului dar și din meniul Compatibilitate.

6. Oferta mea a expirat. Cum o pot reactiva?

Ofertele sunt active (valabile) 7 zile de la data emiterii. După această perioadă, acestea nu vor mai fi active. În acest caz ne puteți anunța pe e-mail / telefon / WhatsApp că doriți achiziția produselor din oferta expirată. Alternativ, puteți solicita o nouă ofertă, iar aceasta se va reactiva pentru încă 7 zile.

7. Am selectat metoda de plată "Numerar la livrare", însă pot plăti cu cardul la livrare?

Da, se poate efectua plata utilizând cardul la livrare.

mcf - cumperi piese auto verificate cu seria de sasiu

Suport pe WhatsApp
WhatsApp MCF Piese Auto
WhatsApp MCF
MCF Piese Auto
(+40) 770 623 623
👉 Ai cele mai mici prețuri la piese auto!
Buton WhatsApp