| Despre noi | Informații coș produse | Livrare și transport | Politica de Retur | Garanția Produselor | Metode de Plată | Întrebări Frecvente |

    LIVRARE ȘI TRANSPORT

Comenzile sunt trimise exclusiv prin curier oriunde în România.

Pentru a nu vă livra produse neconforme și pentru a verifica integritatea produselor livrate de către furnizorii noștri, suntem nevoiți să desigilăm produsele la recepția acestora. Așadar, produsele vor sosi la dumneavoastră desigilate.

Livrarea se face cu firma de curierat CARGUS în aproximativ 24-48 ore din momentul predării coletului (coletelor) către curier, fără a fi necesară plata de km suplimentari. Excepția apare atunci când condițiile de mediu sunt nefavorabile sau există un volum mult prea mare de comenzi, în special în perioadele sărbătorilor.

CARGUS - Rapid - Flexibil - Economic!

Toate comenzile se vor confirma telefonic de către un reprezentant mcf-pieseauto.ro. Comenzile ce nu pot fi confirmate telefonic, nu se pot livra.

Informații suplimentare privind livrarea:

- pentru a putea cunoaște starea comenzii, recomandăm sa aveți un cont pe site;

- coletul este predat curierului de luni până vineri după ora 17:00; după predarea comenzii curierului, veți primi pe telefon prin SMS nr. AWB (nr. actului de expediție);

- pentru a putea urmări coletul puteți introduce nr. de AWB pe site-ul CARGUS - Urmărire colet (AWB Tracking);

- vă recomandăm sa așteptați primirea produselor înainte de a vă face programare la service.

În momentul primirii coletului și înainte de a efectua plata acestuia, clientul are obligația să deschidă și să verifice cu atenție starea produsului (produselor) și cantitatea conform facturii, de fața cu reprezentatul firmei de curierat (LIVRARE CU DESCHIDERE ȘI VERIFICARE COLET), fără a le proba, monta sau testa. Orice reclamație ulterioară privind cantitatea și starea produselor nu va fi luată în considerare. Dacă se observă că produsul (produsele) nu este conform (cantitativ sau estetic - prezintă lovituri, zgârieturi etc.), atunci coletul recomandăm a fi refuzat (nu se achită și nu se acceptă coletul/coletele). Dacă din diferite motive acceptați coletul (coletele), nu uitați să întocmiți un proces-verbal de constatare împreună cu reprezentantul firmei de curierat și să ne aduceți la cunoștință această situație în maxim 24 de ore prin completarea Formularului de Retur sau a Formularului de Contact. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului. Acest proces-verbal ne va ajuta în soluționarea acestei situații. Vă rugăm să ne trimiteți acest proces-verbal accesând Încărcare Fișier din partea de jos a paginii.

Totodată, dorim să menționăm și faptul că, este foarte important ca primitorul unei expedieri să menționeze orice neregulă sesizată cu privire la starea ambalajului/conținutului în documentele însoțitoare (notă de transport / borderou livrări), la momentul livrării, în special dacă este cu opțiunea “Deschidere colet la livrare”.  În caz contrar, semnătura de primire, conform normelor internaționale de transport, atrage după sine specificația: "expediția a fost recepționată complet și în perfectă stare", iar transportatorul este exonerat de orice răspundere și nu poate acorda o despăgubire financiară.

Daca ați achitat comanda prin transfer bancar/card și în urma deschiderii coletului ați decis returnarea produsului, suma achitată va fi restituită în contul din care ați efectuat plata, în termen de 7 zile.

În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului sau coletelor la livrare constatați că unul dintre produse nu este conform dorințelor dumneavoastră și doriți refuzarea lui, acest lucru implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Taxa de livrare este de 25 lei pentru comenzi cu valoare de până la 500 lei (tva inclus), iar pentru comenzi cu valoare de peste 500 lei (tva inclus) transportul este GRATUIT (în limita a 20 Kg fizic, dar și volumetric [Lungime x lățime x înălțime] / 6000). Pentru comenzi ce depășesc 20 kg, taxa de transport va fi comunicată telefonic de un reprezentant mcf-pieseauto.ro în momentul confirmării comenzii. Pentru comenzile cu taxe de transport suplimentare este necesară plata întregii comenzi în avans.

Taxa de transport va fi calculată în cadrul comenzii și nu se achită separat la curier, este inclusă în valoarea comenzii.